Ennyi idős vagyok

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 éves leszek

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kornél és Mi!

Sziasztok! 2009.április 05-én megszületett a kisfiúnk Kocsis Kornél! Párommal nagyon szeretjük egymást, mindenünk a kisfiúnk!

disney glitter
Disney
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Glitter Graphics

Disney Glitter

widgeo.net
nori.at banner

Utolsó kommentek

  • aliz1982: Köszi Móni! Hát igen,sajnos cumifüggő a kis manóm:) (2009.11.01. 22:32) Halloween!
  • moniqua: Nagyon édes Kornél a mellénykébe!!!!! Cumi nélkül még nem is nagyon láttam róla fotót! :) (2009.11.01. 15:43) Halloween!
  • Bambi1978: Látom, már Kornél is ügyes tud "kutyázni" négykézláb. :)) aranyos nagyon!! (2009.10.26. 19:47) Esti képek!
  • Dujv: Jaj, Alíz! Én olyan jót nevettem ezen! :o))) Édes lehetett Kornél a spenót köpködés közben! Mi még... (2009.10.24. 20:34) Anya!!!!!!!!!Ez nem jó!
  • Utolsó 20

Anya!!!!!!!!!Ez nem jó!

2009.10.23. 14:37 - aliz1982

Hát sajnos,így jártunk,nem jött be a spenót:(((már régen csinált ilyet.

Olyan szinten köpködött,fintorgott,hogy csak lestem,még öklendezett is,majdnem róka koma lett.Ez a spenót,nem fog szerintem a kedvencek közé tartozni...

A bejegyzés trackback címe:

https://aliz-kornel.blog.hu/api/trackback/id/tr81469825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dujv 2009.10.24. 20:34:44

Jaj, Alíz! Én olyan jót nevettem ezen! :o))) Édes lehetett Kornél a spenót köpködés közben! Mi még nem próbáltuk ezeket a "nemszeretem" kajákat, de nem tudom mi lesz, mert eleve én sem eszem meg a spenótot, sóskát, tököt... Hmmm... össze kell majd szednem magam, hogy Pannát megkínáljam velük... :o)))
Puszi Nektek!
süti beállítások módosítása