Ennyi idős vagyok

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 éves leszek

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kornél és Mi!

Sziasztok! 2009.április 05-én megszületett a kisfiúnk Kocsis Kornél! Párommal nagyon szeretjük egymást, mindenünk a kisfiúnk!

disney glitter
Disney
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Glitter Graphics

Disney Glitter

widgeo.net
nori.at banner

Utolsó kommentek

  • aliz1982: Köszi Móni! Hát igen,sajnos cumifüggő a kis manóm:) (2009.11.01. 22:32) Halloween!
  • moniqua: Nagyon édes Kornél a mellénykébe!!!!! Cumi nélkül még nem is nagyon láttam róla fotót! :) (2009.11.01. 15:43) Halloween!
  • Bambi1978: Látom, már Kornél is ügyes tud "kutyázni" négykézláb. :)) aranyos nagyon!! (2009.10.26. 19:47) Esti képek!
  • Dujv: Jaj, Alíz! Én olyan jót nevettem ezen! :o))) Édes lehetett Kornél a spenót köpködés közben! Mi még... (2009.10.24. 20:34) Anya!!!!!!!!!Ez nem jó!
  • Utolsó 20

Ősz

2010.10.25. 23:50 - aliz1982

Rég nem írtam sajnos,az örökmozgó kismanóm mindíg lefoglal:)

Jól vagyunk,Kori tényleg örökmozgó,egész nap jár,kel,meg sem áll,sokszor sajnos ennie sincs ideje.Nagyon sokat válogat:(pedig olyan jó evő volt kissebb korában.Vannak napok,mikor alig eszik,és vannak napok,mikor rengeteget.Csak a fogzásra tudom fogni,mivel a védőnő szerint nincs baja,szépen hízik is.Ha nem evős napja van,sajnos csak a joghurt,krémtúró,gyümölcs megy,ja meg a gyerekital,de ez is több,mint a semmi.A rendszerek megvannak az étkezésekben,de ilyenkor nem értem én,miért nem eszik,csak csipeget,meg mindent köp kifele,ha jobb napja van,akkor hihetetlen mennyiséget eszik,például ilyenkor reggel,mikor felkel megiszik 250-300ml gyerekitalt,tízóraira megeszik 2szelet kenyeret szalámival,vgy zsemlét,kiflit,kalácsot,és még gyümit is,a nap többi részében sincs gond az evéssel.

Remélem,a védőnőnk is azzal vígasztal,hogy az oviban sokat változnak a gyerekek,eltanulnak egymástól sok mindent,na majd látjuk.

Nagyon ügyes,okos,nagyon sokat magyaráz,és már nem csak a hagyományos baba,mama szavakat,meg a babanyelvet,mindent próbál utánunk mondogatni,nagyon szereti a mesekönyveket,szereti ha olvasunk neki,szereti a zenét,nagyon-nagyon:)táncizik rá,rázza a fejét,mint eg rocker:)

felismeri a legtöbb háziállatot a meséskönyvben,a testrészeit mutatja,mi hol van,ezt már régebb óta tudja,nagyon szeret nekem segíteni a házimunkában,nagyon tud rosszalkodni is,nagyon akaratos,szóval rengeteg mindent tud,valamit tuti ki is hagytam:)

A napjaink jól telnek,ha dolgom van,szépen eljátszik egyedül,vagy segít nekem,de általában együtt játszunk,és különböző programokat csinálok neki,a sétákon,biciklizésen,játszóterezésen kívül.Mindenbe próbálom bevonni,együtt rajzolunk,sütünk-főzünk,annyira szereti csinálni,mint én!

Készülünk már nagyon az ünnepekre is,a héten,meg a múlthéten tököt faragtunk,nagyon ügyesen kanalazta a tök belselyét,olyan jó,hogy már ő is tud a tökfaragásban segíteni:)

pár kép,mindenféle:

Halloween tök

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

játszóterezés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalácsom,mindíg ezt sütöm,nagyon finom,Kori is szereti tízóraira:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliz-kornel.blog.hu/api/trackback/id/tr922399380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása