Ennyi idős vagyok

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 éves leszek

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kornél és Mi!

Sziasztok! 2009.április 05-én megszületett a kisfiúnk Kocsis Kornél! Párommal nagyon szeretjük egymást, mindenünk a kisfiúnk!

disney glitter
Disney
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Glitter Graphics

Disney Glitter

widgeo.net
nori.at banner

Utolsó kommentek

  • aliz1982: Köszi Móni! Hát igen,sajnos cumifüggő a kis manóm:) (2009.11.01. 22:32) Halloween!
  • moniqua: Nagyon édes Kornél a mellénykébe!!!!! Cumi nélkül még nem is nagyon láttam róla fotót! :) (2009.11.01. 15:43) Halloween!
  • Bambi1978: Látom, már Kornél is ügyes tud "kutyázni" négykézláb. :)) aranyos nagyon!! (2009.10.26. 19:47) Esti képek!
  • Dujv: Jaj, Alíz! Én olyan jót nevettem ezen! :o))) Édes lehetett Kornél a spenót köpködés közben! Mi még... (2009.10.24. 20:34) Anya!!!!!!!!!Ez nem jó!
  • Utolsó 20

Készülődés

2010.12.17. 00:19 - aliz1982

Korikám jól van,néha még szívni kell az orrát,de ez már a maradék.Szegénykém nagyon megszenvedte ezt a náthát,amikor eddig náthás volt,két,három nap alatt túl volt rajta,most egy hét volt.Végül orvoshoz nem vittem,a barátnőm,akitől elkaptuk ezt a nyavalyát,volt a doktornőnél,de annak is azt mondta,amíg nem lázas ne vigyük,mert hányós-hasmenéses járvány van,így ugyanazokat a gyógyszereket adtam neki,amit azelőtt ajánlott,kapta a Nurofent,Cebiont,Béres cseppet(ezt ősz óta adom neki,szüneteket tartok közte),de új vitamint akarok majd adni,valami multivitamint,kapta még napi egyszer a Fenistil cseppeket,meg picit köhögött,így a Stodal szirupot,ami segített,nem köhög már.Szóval jól van a Drágám,bár nem volt egyszerű ez a betegség,szombaton nagyapámnál voltunk disznóvágáson,nekem nagyon sokat kellett segítenem,nem tudtam vele lenni annyit,mint Zoli,meg a betegség is rá tett,és sírt majdnem egész nap,úgy sajnáltam,aztán Zoli haza jött vele,csak vacsira jöttek vissza,de annyira aggódtam,állandóan telefonáltam mi van vele,hiányzott nagyon,alig evett-ivott,hétfőn úgy volt viszem a dokihoz,de szerencsére semmi sírás nem volt,meg is gyógyúlt,lehet én hiányoztam neki,ahogy újra hétköznap lett,vissza állt a rend,nem sír.Sokat eszik,és iszik is.Úgy hogy jól van.

Ma kezdtük a sütést karácsonyra,nagyon segített,vagyis inkább az evésben,ma mézeskalácsot sütöttünk,nagyon ízlett neki.A héten az aprósütiket sütjük,ami el áll jövőhétig,aztán jövőhéten a krémeseket,meg a bejglit,illetve a kajcsit.

Nagyon ügyes,tényleg,nem győzöm kapkodni a fejem,milyen ügyesen fejlődik:)

Újdonságok:-megtanult önállóan fogat mosni (én mostam eddig neki) és élvezi:)

                -megtanult férfiasan kezet fogni:)apája tanította,most mindenkivel kezet fog:)

                -engem anyának hív végre,és nem anának!

                -megtanulta megszámolni az ujjacskáit,én számolok,ő mutatja a kis kezén az ujjait szépen sorba:)

                -próbálja a nevét is kimondani hogy Korika,ő úgy mondja Karika:)

Végül pár kép:

Mézeskalácsok(idén először lettek a legszebbek,és legfinomabbak):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliz-kornel.blog.hu/api/trackback/id/tr392520934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása