Ennyi idős vagyok

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 éves leszek

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kornél és Mi!

Sziasztok! 2009.április 05-én megszületett a kisfiúnk Kocsis Kornél! Párommal nagyon szeretjük egymást, mindenünk a kisfiúnk!

disney glitter
Disney
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Glitter Graphics

Disney Glitter

widgeo.net
nori.at banner

Utolsó kommentek

  • aliz1982: Köszi Móni! Hát igen,sajnos cumifüggő a kis manóm:) (2009.11.01. 22:32) Halloween!
  • moniqua: Nagyon édes Kornél a mellénykébe!!!!! Cumi nélkül még nem is nagyon láttam róla fotót! :) (2009.11.01. 15:43) Halloween!
  • Bambi1978: Látom, már Kornél is ügyes tud "kutyázni" négykézláb. :)) aranyos nagyon!! (2009.10.26. 19:47) Esti képek!
  • Dujv: Jaj, Alíz! Én olyan jót nevettem ezen! :o))) Édes lehetett Kornél a spenót köpködés közben! Mi még... (2009.10.24. 20:34) Anya!!!!!!!!!Ez nem jó!
  • Utolsó 20

2009.03.25.

2010.03.25. 10:44 - aliz1982

De egy baromi hülye idő van,úgy fúj a szél,de süt a nap legalább!

Látom ma sokan korán keltek,én is mert mennem kell nst-re 10:30-ra!

Addig meg még regenerálódnom kell,mert képzeljétek két napja szörnyen nézek ki reggelente!A szemeim bedagadva,mint aki egész éjjel bőgött,meg a kezeim,lábaim is vizesek,pedig a kórház óta nem volt!

 

Most értem haza,megvolt az nst!

Teljesen bepánikoltam,jól megijesztettek,nagyon félek!!!!

Kezdem azzal,hogy már a kh-ba volt nst-m,és mindíg minden okés volt,a baba szívhangja 120 és160 között volt!

Most meg tartósan 180-as volt neki,és azt mondták ez nem jó!

De mondtam,hogy egyfolytában mocorgott,meg sem állt,nem e azért ennyi a pulzusa,mire azt mondja az ottani doki,hogy akkorse szabadna ennyinek lennie,és menjek a saját dokimhoz,aki elmond mindent!Hiába kérdezgettem,hogy ez milyen következményekkel jár,nem mondott semmit,még jó hogy ma rendel a dokim is,megyek hozzá du-tán!

Lányok írjatok,kérlek,szerintetek nagy a baj?

Tuti be fognak fektetni megfigyelésre,de akkor is félek,ha netán meg megkéne szülnöm,akkor utána mit tudnak csinálni ?

Lefotóztam az nst eredményt,remélem látszik,és fájást is mutatott!

 

Reggel erősebb mensis görcsöm volt,amit hasmars követett,de azóta is csak enyhe mensis görcsök vannak,rendszertelenül!

Igen a babám,már jó ideje beállt a megfelelő irányba,elég lennt is van,és már 3 hete kaptam tüdőérlelő szurit is a kh-ba,mert elképzelhető volt,hogy hamarabb jönne,de mint írtam,akkor is meg máskor is minden rendben volt a picivel!

2 napja torzul a fejem,és dagadok is,a dokit meg nem hívom,mert nem sokára indulok hozzá,megyek tusolni,aztán indulok is!

De most is nagyon aktív a drágám,egyfolytában helyezkedik!

Remélem most már alakulni fog valami,vagy megindítják,nemtudom,de nagyon félek!

A páromnak szóltam,ha végzek a dokinál megint szólik neki mi van,mert most nem a kh-ba megyek,hanem magánrendelésére,és majd mondja ha be kell mennem!

A jó előbb azt olvastam az egyik oldalon amit egy kismama írt,hogy azért volt magas a babája szívhangja,mert belekakilt a magzatvízbe,és aznap megszült!

Szorítsatok!!!

 

Megjöttem,köszi a drukkokat!

Nem szülök még,de ami a lényeg a babával minden rendben van,a dokim szerint csak az lehetett a magas pulzusának az oka,hogy egyfolytában mocorgott!

De,a változatosság kedvéért,reggel be kell feküdnöm a kh-ba megfigyelésre,hogy mindíg tudjanak nézni nst-n.Röviden ennyi történt,majd még jelentkezek!

Ennyi minden volt egy éve,és az akkori pocakfotóm:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az nst kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://aliz-kornel.blog.hu/api/trackback/id/tr981867260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása