Ennyi idős vagyok

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 éves leszek

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kornél és Mi!

Sziasztok! 2009.április 05-én megszületett a kisfiúnk Kocsis Kornél! Párommal nagyon szeretjük egymást, mindenünk a kisfiúnk!

disney glitter
Disney
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Glitter Graphics

Disney Glitter

widgeo.net
nori.at banner

Utolsó kommentek

  • aliz1982: Köszi Móni! Hát igen,sajnos cumifüggő a kis manóm:) (2009.11.01. 22:32) Halloween!
  • moniqua: Nagyon édes Kornél a mellénykébe!!!!! Cumi nélkül még nem is nagyon láttam róla fotót! :) (2009.11.01. 15:43) Halloween!
  • Bambi1978: Látom, már Kornél is ügyes tud "kutyázni" négykézláb. :)) aranyos nagyon!! (2009.10.26. 19:47) Esti képek!
  • Dujv: Jaj, Alíz! Én olyan jót nevettem ezen! :o))) Édes lehetett Kornél a spenót köpködés közben! Mi még... (2009.10.24. 20:34) Anya!!!!!!!!!Ez nem jó!
  • Utolsó 20

Első védőoltás után

2009.10.21. 18:28 - aliz1982

Kedden eljött az oltás napja,én úgy féltem tőle,sajnáltam a drágámat is,mi vár rá.

Reggel mosolygósan,vidáman ébredt,nagyon édes volt,és szopi után szépen be is aludt,délig még egyszer kelt enni.Utána elkezdődött a készülődés.Gyorsan összekaptam magam,majd a gyereket is és indultunk is.Elsőnek értünk a védőnőkhöz,így hamar meg volt a mérlegelés,de a doktornőre várni kellett fél órát.

Kornél el is aludt.Amikor megjött a doktornő,elsőként mehettünk be,persze Kornél továbbra is aludt,szegényt a szuri ébresztette fel,úgy sajnáltam,de hősiesen  viselte,csak egy picit sírt,és mind a két lábába kapott.

Egész úton nagyon nyugodt volt,itthon evett és szépen aludt,szinte estig,bágyadt volt,de szerintem a lázkúptól amit adtam neki,hogy elkerüljük a lázat.Nem is volt neki másnap reggel se,de a déli etetéskor vettem észre,hogy tüzel a homloka,38 fokos láza lett,megint kapott fél kúpot,és szerencsére lement tőle és azóta sincs.Tegnap megjelent a védőnő is,meg is jegyeztem neki,azt hittem már elfelejtett minket,mert már 3 hete nem jött,addig meg minden héten.Megkaptuk a következő oltásra az időpontot,ami júli 7-én esedékes.És kérdeztem a fogzásról is,mert Kornél nagyon nyáladzik,és hát elkezdődött a fogzás,elég hamar,de a védőnő szerint nem biztos hogy már ki is fog bújni,csak elkezdődött,lehet ettől függetlenül később is,természetes a nyáladzás egy 2 hós babánál.

Más...amire büszke vagyok,hogy két napja magától elalszik a kiságyba este,nagyon örülök,mert eddig kézben altatás volt.Hihetetlen ahogy napról-napra változik és nő rohamosan.Teljesen más már,tud több ideig is nyugton lenni,fedezi fel a körülötte levő dolgokat,és sokat nevetgél.....

A bejegyzés trackback címe:

https://aliz-kornel.blog.hu/api/trackback/id/tr41465963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása