Ennyi idős vagyok

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 éves leszek

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kornél és Mi!

Sziasztok! 2009.április 05-én megszületett a kisfiúnk Kocsis Kornél! Párommal nagyon szeretjük egymást, mindenünk a kisfiúnk!

disney glitter
Disney
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Glitter Graphics

Disney Glitter

widgeo.net
nori.at banner

Utolsó kommentek

  • aliz1982: Köszi Móni! Hát igen,sajnos cumifüggő a kis manóm:) (2009.11.01. 22:32) Halloween!
  • moniqua: Nagyon édes Kornél a mellénykébe!!!!! Cumi nélkül még nem is nagyon láttam róla fotót! :) (2009.11.01. 15:43) Halloween!
  • Bambi1978: Látom, már Kornél is ügyes tud "kutyázni" négykézláb. :)) aranyos nagyon!! (2009.10.26. 19:47) Esti képek!
  • Dujv: Jaj, Alíz! Én olyan jót nevettem ezen! :o))) Édes lehetett Kornél a spenót köpködés közben! Mi még... (2009.10.24. 20:34) Anya!!!!!!!!!Ez nem jó!
  • Utolsó 20

A tegnapi napunk

2010.03.19. 11:17 - aliz1982

Ezt is a fórumra írtam tegnap,bemásolom,ne kelljen újra írni

 

Képzeljétek,van végre tologatótársam,az egyik barátnőmmel megbeszéltük,hogy együtt fogunk sétálni,már ő is sokat kiviszi Bettit(1 hónapos),ma is voltunk.Fél 2 után elmentünk Korival megnézni őket,babáztunk,és utána sétáltunk,fagyiztunk,most nemrég jöttünk haza,és én kabát nélkül voltam,és így is melegem volt.Csak maradjon is ilyen az idő.

Kornél nagyon édesen viselkedett a kis Bettivel tegnap is,és a is.Nézi nagy szemekkel,mondja neki,hogy baba és simogatja,olyan édes volt,majd odament a kiságyhoz,és a rácsot rángatta,ott magyarázott,és majdnem lépett egyet

Milyen kis tündér lenne,ha lenne kis tesója Korinak

Fél egy fele meg a védőnő is jött,sokat dumáltunk,Kornál pont aludt.És minden ételhez most már,mindenhez zöld utat kaptunk,csak új dolgoknál figyeljem,tejet is kaphat,úgy ha ételbe van,(eddig nem adtam neki),tojásrántottát is lehet(a fehérje miatt nem mertem)de adhatom,csak figyelni kell,nem  e lesz tőle baja,de végül is a süteményeimbe is van tojásfehérje,és semmi baja tőle,ezért mondta a védőnő,hogy mindent ki kell próbálni,azt egye most már MINDENBŐL,amit mi,csak továbbra se vigyem túlzásba a fűszerezést.

Jó eddig is evett a mi kajánkból,de nem mindent.

A bejegyzés trackback címe:

https://aliz-kornel.blog.hu/api/trackback/id/tr421851880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása