Ennyi idős vagyok

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 éves leszek

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kornél és Mi!

Sziasztok! 2009.április 05-én megszületett a kisfiúnk Kocsis Kornél! Párommal nagyon szeretjük egymást, mindenünk a kisfiúnk!

disney glitter
Disney
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Glitter Graphics

Disney Glitter

widgeo.net
nori.at banner

Utolsó kommentek

  • aliz1982: Köszi Móni! Hát igen,sajnos cumifüggő a kis manóm:) (2009.11.01. 22:32) Halloween!
  • moniqua: Nagyon édes Kornél a mellénykébe!!!!! Cumi nélkül még nem is nagyon láttam róla fotót! :) (2009.11.01. 15:43) Halloween!
  • Bambi1978: Látom, már Kornél is ügyes tud "kutyázni" négykézláb. :)) aranyos nagyon!! (2009.10.26. 19:47) Esti képek!
  • Dujv: Jaj, Alíz! Én olyan jót nevettem ezen! :o))) Édes lehetett Kornél a spenót köpködés közben! Mi még... (2009.10.24. 20:34) Anya!!!!!!!!!Ez nem jó!
  • Utolsó 20

Egyre jobban közeledett a nagy nap :) 2009.03.19.

2010.03.19. 11:14 - aliz1982

Voltam bennt délbe,a volt melóhelyemen,fura volt ott lenni,de gondoltam meglátogatom Őket.

Képzeljétek,szinte mindenki azt mondta,nem fogom végig hordani a babát,meg hogy a szám fel van püffedve,még jó hogy én nem látom,de ha ők mondják csak jelent valamit!

Ha most nem hat a hidegfront ránk,akkor majd jövőhéten a melegfront fog

 

 

Már a fájásokkal foglalkoztam:

Ezt találtam a neten,még nekem is jól jön

 

Szülési fájások Honnan ismered meg az “igazi” fájásokat? Az igazi fájásoknak nem a fájás a lényege és nem is a fájás mértéke a lényeg. A fontos a rendszeresség: kezdetben 10-20 percenként ismétlődnek, majd egyre sűrűbben jelentkeznek, egyenként legalább 30 másodpercig tartanak. Nem lehet elmulasztani őket, ha tehát két fájás között beülsz egy kád vízbe és a következő fájás gyengébb lesz, vagy ritkulni kezdenek, akkor ezek még nem igazi fájások. Nem igazi fájás a folyamatos vagy rendszertelen és nem 30 másodpercig tartó haskeményedés, sem az amikor a hasad alja fáj. A fájások jellge a menstruációs fájdalomhoz hasonlít és általában deréktáji fájdalommal párosul. Második gyermeknél az első fájások hamarabb jeletkezhetnek, rendszertelenebbek, akár hosszabb időre le is állhat a vajúdás, viszont sokkal erősebbek a fájdalmak.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://aliz-kornel.blog.hu/api/trackback/id/tr951851872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása